Ford

Voor Ford  zijn de volgende systemen leverbaar:
(Amerikaanse Ford op aanvraag)

Systeem 2- Spoorverbreders met dubbele centreerring. De spoorverbreder wordt met langere wielbouten resp. kartelbouten vastgezet.

Systeem 3- Deze spoorverbreders is uit zeer hoogwaardig aluminium geproduceerd. De spoorverbreder wordt op de naaf gemonteerd met de meegeleverde moeren. Alle spoorverbreders hebben een dubbele centreerring. De spoorverbreder komt compleet met alle benodigde bevestigingsmaterialen.

Systeem 4- Technisch identiek aan systeem 3. In plaats van tapeinden is de spoorverbreder voorzien van inwendige draad, waarmee de velg met de originele bouten kan worden gemonteerd. Doordat er gebruikt gemaakt wordt van zeer hoogwaardig aluminium is het niet nodig om draadbussen in de spoorverbreder te persen.

Systeem 5- Deze spoorverbreder is eenvoudig gecentreerd en wordt op dezelfde wijze gemonteerd als systeem 2. De spoorverbreder wordt met langere wielbouten resp. kartelbouten vastgezet. Deze dient u extra bij uw order mee te bestellen. Let hierbij op de dikte van de draad, lengte en of de kop conisch of bol is.

!
!

Ford Maverick / Ranger ( UDS, UNS, R20, AW2) - Systeem 5

Systeem 5
Steek 6x139,7
Naafgat 110

Originele moeren M12x1,5

De vermelde verbreding is in milimeters per stuk.
Alle prijzen zijn per paar(2)

Deze spoorverbreder is eenvoudig gecentreerd.De spoorverbreder wordt met langere wielbouten resp. kartelbouten vastgezet. Deze dient u extra bij uw order mee te bestellen. Let hierbij op de dikte van de draad, lengte en of de kop conisch of bolconisch is.

Voor al uw vragen

Ford Maverick / Ranger ( UDS, UNS, R20, AW2) - Systeem 3.1

Systeem 3.1
Steek 6x139,7
Naafgat 110

Originele moeren M12x1,5

De vermelde verbreding is in milimeters per stuk.
Alle prijzen zijn per paar(2)

Deze spoorverbreders zijn uit zeer hoogwaardig aluminium geproduceerd.  De spoorverbreder komt compleet met alle benodigde bevestigingsmaterialen.

Voor al uw vragen